Нашествието на идиотите


лятно време
март 25, 2007, 3:42 am
Filed under: Дъра-бъра

Поредната екстремна събота. Обичайният сън до обяд не бе нищо ново. А денят нямаше признаци да бъде такъв…

С Павел се качихме на х. Здравец, само че този път бяхме с автобуса, и с колелетата, естествено. Времето в Пловдив бе топло, приятно и аз тръгнах по къси панталони и по блуза, въпреки, че осъзнавах грешката си. Горе в планината се доказа грешката ми. Всички се бяха сгушили в топлите си дрехи, докато аз търках голите ми крака със сняг, за да свикне тялото с по-ниската температура. Спуснахме се през гората – шума, кал, клони, дървета. Беше много забавно и екстремно. Болят ме ръцете от толкова стискане на кормилото. На връщане имах проблем с единия педал на колелото и някак си с него денят започна да се обръща с главата надолу.

С бачо Киро пробвахме да настройм е-mail сървъра за домейна. До някъде стана. До време. Сега пак ще трябва да се чака, за да се направи както трябва. Свършихме и друга работа – вече знам как да правя пощи от вида име@uDuoT.info

Но преди това направих сефтето на Голфа – изкривена задна броня, в следствие от недовиждане.. на ел.стълб 😀  Мама му стара, къде почнаха да ги слагат тези стълбове. Последиците, да се надявам няма да са фатални, но да ми е за урок. Ясен пък не бе очарован, не било нищо. По-очарован бе от идеята ми да си взема Пежо 306.

Деструктивният ден продължи и след това. Току що направеният от бат Пешо блог бе осран от мен 😀 😀 за което пак ще трябва да му се моля, да го оправи. Утре, че днеска не остана време. Иначе сайта е в готовност, за пускане. Поне чисто технически. Скоро ще да бъде.

Миналата година по това време слушах на Repeat няколко пъти албумите на A Perfect Circle. Бе най-приятният момент за мен в близките няколко години.

Преди 30-ина минути и часовника се превключи сам на лятното време. Днес хем ще спя по-малко, хем по-малко. Хахах.

Голфа бе единствения, от който бащата на Спасов не бе хапвал. Ето, че утре ще закуси с него…